Saturday 14 May 2011

LIFE.....

wooooo, harini seriously rasa mcm sad, upset, sedih, kecewa *ayat nak gempak je padahal maksud sama. tah lah kan, sometimes aku pon xpaham what's wrong with my own self. sumpah dowh aku pon xtau apesal otak aku mcm bercelaru gila. harini aku settle kan benda2 utk matrix nanti. packing baju, iron baju kurung and mcm2 lah. serious penat gila mcm dah xterkata. tapi tiba2 baru aku tau why aku jadi mcm sad and everything. yeah it's all because of aku nak sambung study balik, sedih doww. bukan la sedih apa kan, just mcm xpercaya i'm gonna leave my PATHETIC LIFE. wey hanis, ko gila ke apa nak sedih tinggalkan pathetic life ko. haihh itulah aku ckp, otak aku mcm bercelaru sampai xtau nak bezakan sedih dan happy *gila sadissss! okay okay actually aku happy + sedih, happy sebab aku xsabar nak start my new life with my new azam. aku nak study betul2, xnak main2 dah mcm spm dulu. kan pdn dgn muka aku result xgempak mcm member2 aku yg dpt straight tuhh! and sedih pulak sbb aku bakal mengakhiri zaman heaven aku utk berada di rumah dan meninggalkan mereka2 yg ku sayangi *duhh, ayat sastera dah keluar. bangga cikgu zurwati, hahaha

cukuplah nak bersedih sedihan plak harini, gedikk je! owh by 21st nie aku nak gerak gy utara dah. actually pendaftaran dia 23 tapi almaklumlah dah tempat aku nun jauh di ceruk changlun sana, terpaksalah bertolak awal kan. hmm memang terbaik lah kan, sekolah dulu kat penang, la ni pi kedah plak. duhh, KOLEJ MATRIKULASI KEDAH HERE I COME!!! kau saksikanlah kejayaanku di sana. semoga aku mendapat 4 FLAT nanti, amiiiiin *semangat. perghh, itulah azam baru aku. aku xnak pisang berbuah 2 kali, almaklumlah dgn result spm aku yg so so je tu xkan aku nak repeat benda tu lagi kan. malu dowh! well, life has ups and downs. ada masa kita kat atas ada masa kita kat bawah, so kalo nak ada kat atas kenalah berusaha kan. wah, hanis dah jadi motivator! okay lah, tu je kot aku nak bebel kat sini. so hanis, do take this as a lesson okeyh?? hanis boleh, jgn malas2! ok peeps, bye! 

No comments:

Post a Comment