Thursday 5 May 2011

SUSAHNYA JADI HANIS :'(

waa, things getting worst lah sekarang. bila cuti pjg of course lah aku nak hang out ngn member kan. *ceh bajet mcm xpernah keluar je. poyo lah kau hanis. xla. bnde sbnarnye aku nie xde lah mcm pelesit yg xduduk kat rumah sbb aku nie susah nak keluar rumah. hmm tp tah la kan, bknnye aku xpnah keluar rumah langsung, xpenah keluar ngn member langsong. tu mmg tipu gila la citenya kan. tp aku nie kalo nak keluar aku kne mmpertimbangkan dari seluruh aspek dulu. bkn simply keluar je mcm tu.sbb tu lah org slalu fedup ngn aku kalo dorg ajak aku keluar. chill la beb, cite mcm aku xpenah keluar je kan. adehhhh! anyway kalo nak ckp pasal harinie, aku mmg xboleh nak keluar. SEBABNYA : aku baru balik dari rumah aunty aku kat batu pahat, johor sbb dia wat kenduri kawen. sooooo,aku xsampai hati nak suruh bapak aku hantar dan ambil aku kat ktm sg buloh sbb bapak aku dan mak aku penat. mestilah aku kena tolong diorg settlekan kerja rumah.

ok tu cerita pasal harinie. kalau cerita yg sebelum2 nie pulak, korg ajak aku keluar aku selalu bg alasan yg kdg2 boleh diterima akal tp kdg2 alasan tu mcm sucks gila babi kan? tapi persoalannya, dlm aku bg alasan tu aku still keluar jgk kan walaupon kdg2 aku xboleh nak keluar atas sebab musabab yg xdpt dielakkan. sbbnya walaupon aku bg alasan itu ini aku still jgk mintak permission parents aku n need to jawab soalan yg tah hape2 yg sometimes aku pon fedup nak jawab. sorry la kalau selama nie korg mcm fedup ngn aku disebabkan alasan aku yg mcm taik tu. aku bukan apa, aku bg alasan pon aku still jgk put some effort nak mintak kebenaran parents aku. BUKTINYA : lepas korg ajak aku keluar, aku bg alasan n lepas aku bg alasan yg mcm siot tu aku akan text korg n ckp "wey, aku boleh pergi esok". kan kan kan??? anyway entry nie aku tulis utk bg explanation kat sesiapa yg pernah dan akan ajak aku keluar nanti. babe, i don't mean to hurt u but i hope u will undarstand after u read this entry. bye :)


p/s : ILYSM <333

No comments:

Post a Comment